Friskvårdskompaniet

So far so good!

Kategori: Allmänt

 Hej på er!
 
Snart har halva onsdagen gått, och då även alltså halva veckan...
Tycker det varit en riktigt bra vecka hittills! Min träningsplanering har hittills hållit i sig och jag har O N T på alla dess underliga ställen. INTE skönt att sätta sig på cykeln igår kan jag säga efter Rickards 75minuters mördarpass i måndags ;) Phu! Men roligt var det!!
 
Dock blivit lite ändringar i schemat här framöver... som vanligt :P För NÄR blir saker som man tänkt sig?? Haha aldrig för mig iaf! Blir dubbelpass imorgon igen, Anna-Sofia mår inte bra i sitt knä och Malin har problem med foten, så det blir combat följt av stepp på torsdagsaftonkvisten! Brukar ju köra tvärtom på tisdagar, först stepp och SEN combat, så det kommer bli spännande att se hur det går... =)
 
Hoppas ni får en bra onsdag och en BRA mitt-i-veckan-dag! =)
 
 
 
// Tina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: