Friskvårdskompaniet

T.R.Ä.N.I.N.G.S.V.Ä.R.K

Kategori: Allmänt

Allvarligt.... träningsvärk.... min rygg..... joooodåååå! =)
 
Fulla pass, mycke folk i gymmen, massor att göra, planering, medlemsfest, PT-tränningar, PT-grupper..... å mitt huvud är fortfarande i semestertempo.... haha, de går inte riktigt ihop, har känt mig otroligt långsam idag!
Men åhh så härligt det är att vara tillbaka! Borta bra men hemma bäst ;p visst är det så? Jag har verkligen saknat friskvårds!
 
Å combaten igår var jätterolig... verkligen toppen, precis som jag föreställt mig! Å nu kommer det nog bara blir roligare å roligare för varje onsdag ;p 
 
Å tabatan idag.... tufft, jobbigt, kämpigt... men himla kul!
 
Nåväl, imorgon är en speciell dag, inte vilken fredag som helst... spännande va?!
 
Näpp, dags att ladda om å ta nya tag, imorgon tänker jag vara på hugget!
Fredag = cykel! *längtar* Tänkte rota fram ett gammal cykelpass eftersom de nya inte riktigt är färdigt ännu! ;p
 
Sov gott!
//Jossan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: