Friskvårdskompaniet

Bodypump + Bodystep

Kategori: Allmänt

Håller på ladda järnet här hemma!!!! Ikväll blir en härlig träningskväll, först pump och sedan stepp! Håller på längta ihjäl mig efter min bodypump-licens. Filmade för flera veckor sedan, men har inte fått svar än... så gissa om jag typ bitit sönder mina naglar av nervositet haha! Therese var lite snabbare än mig på skicka in, så hon har redan fått sin. Duktig brutta!!
 
 
Sedan var det som sagt Bodystepp! Blir samma mix som jag körde förra veckan, gillade den skarpt! Några från den vanliga releasen och några från bl a den första releasen vi körde. Var gåshudsvarning på dem förra veckan =) Så hoppas det kommer några sugna och laddade "steppare" sen ikväll!
 
 
Och just det! Nu är det ju inte länge kvar innan Linda är tillbaka! Hon har varit mamma-ledig, men av ryktet att dömma är hon snart redo att "step it up" igen ;) LÄNGTAR!!!
 
 
Ha en trevlig kväll hörni, hoppas vi ses i antingen sal 1 eller sal 2 ikväll!! =)
 
// Tina
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: