Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni mår bra och att ni haft en härlig helg!
Dagarna bara springer iväg och nu har jag exakt 3 veckor till semester! ;p
 
Mycket har hänt de senaste veckorna... och jag har knappt hunnit uppdatera något alls =/
 
- Bodypump release i lördags! De lät på tjejerna som att det var lyckat! Jag har inte hunnit köra passet ännu, men det låter som ett grymt pass! Nån som var med?
 
- Cirkelträningen utomhus har verkligen varit uppskattat, det gör oss glada! I veckan kör Tina på onsdag kl 19.30 =) Håll tummarna för fint väder!
 
- Fler releaser väntar nu i juni.... bodycombat, sh´bam & bodystep! Hoppas ni är taggade!
 
- Lidingöloppet "on tour" kördes förrförra helgen! Tina & Linnea körde uppvärmningen! Nån som var med och sprang....?
 
- Johan var å cyklade vätternrundan ihelgen! Stor applåd till honom =)
 
- Felicia Lundberg är tillbaka i stan över sommaren! Hon kommer jobba i receptionen och även köra lite gruppträning!
 
- Även Maria Stridbäck.... med henne kan du träna Bodybalance & Afropowerdance!
 
- Vi har några nya instruktörer oxå.... superkul! Jag hoppas på att kunna presentera dem lite närmare innan jag går på semester!
 
 
 
Glad måndag på er!
//Jossan

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hur gick det på vätternrundan? :)

    Svar: Jag tog mig runt! :) Det var långt, kämpigt men en härlig utmaning. Sista 5 milen var tunga och det var riktigt härligt att se mållinjen till slut! Allt är väldigt bra organiserat och det är en salig blandning från elitcyklister till vanliga motionärer. Har ni inte provat så gör det! // Johan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-06-17 | 18:19:43

Kommentera inlägget här: