Friskvårdskompaniet

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Länge sen sist... igen! Hoppas ni mår bra!
Senaste dagarna har det för mig varit fullt fokus på mina PT-kunder & planering inför hösten!
Arbetsschemat ska läggas vilket är ett evigt pussel =) Gruppträning, reception, kontorstid, PT-träningar & PT-grupper ska läggas in... men det känns bara kul, jag ser verkligen fram emot hösten, det är mycket på gång!
Och jag är verkligen JÄTTEGLAD att mina PT-kunder vill fortsätta träna med mig =) 
 
Nu har jag bara typ 3½ arbetsvecka kvar, sen väntar semester =) helt galet!
Har ni några planer för sommaren?
Hur har ni tänkt lägga upp eran träning? Kommer ni träna mer utomhus? 
Å visst kommer ni passa på att ta ledigt lite från träning oxå? 
 
Glad onsdag på er!
//Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är klart att dina PT-kunder vill fortsätta med dig - det skulle jag också göra! Du är ju bara för underbar :)

    Träningen kommer att ske ungefär lika mycket inne som ute för att jag kommer INTE att kunna släppa gymmet, älskar det för mycket :) Yes, jag kommer att ta ledigt ett tag efter jag sprungit mitt lopp i juli. Det är jag värd :)

    Svar: Men oj.... va snäll du är =) va glad jag blir! ;pJag känner lika, kommer inte heller kunna släppa gymmet helt... men de känns som att de beror lite på vädret!
    Lycka till på loppet! Å absolut, sen är du definitivt värd en vila!
    Sköt om dig! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-06-12 | 21:18:46

Kommentera inlägget här: