Friskvårdskompaniet

Förmiddags-träning!

Kategori: Allmänt

Så var coren och cykeln avklarad! Är så roligt att få komma och "gästspela" på söndagar ibland, är ju inte så ofta jag kör core och cykel nu för tiden! Riktigt kul var det =) Och deltagarna var så duktiga!! Men alltså J I S E S vilken träningsvärk jag har....! Tränade med Jossan i gymmet både fredag och lördag, och ja, DET KÄNNS vill jag lova! Kan knappt lyfta mina armar haha! Men jag gillar´t, det SKA kännas när man tränat hårt! Kommer absolut bli fler gånger =)
 
Inte snyggaste bilden men det är såhär jag känner mig haha!
 
Över till en annan grej... skrev ju för ett tag sedan att jag hade något roligt att berätta, och nu närmar det sig verkligen med stormsteg!! Tänkte dra ut på det en dag till... men imorgon får ni veta vad det är! ;P
 
Hoppas ni får en fin söndag! Och att ni som ska träna ikväll kör hårt!! Vi som tränade nu på morgonen får däremot viiiiila resten av dagen =)
 
 
Vi ses imorrn!
 
// Tina

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Är ju nyfiken!! Berätta nu då!

    Svar: Hihi...=)
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-11 | 10:10:06

Kommentera inlägget här: