Friskvårdskompaniet

Full rulle på morgonen!

Kategori: Allmänt

Phu!
 
Har typ inte suttit still sedan jag kom hit 05.45! Kylen har fyllts på till max, kaffemaskinen har fått sig en ordentlig rengöring, tvättstugan har städats och det har rensats bland kvarglömda grejer. Händer mycket här på kompaniet på tisdagsmornarna! =)
 
Men alltså... jag längtar efter att köra Bodypump...:P Var tvungen lyssna på musiken igår igen och blev som alldeles pirrig när jag hörde den! Trodde att jag skulle vara mega-less eftersom vi kört igenom passet sisådär 7-8 gånger på 3 dagar... men inte det! Jag LÄNGTAR till den 6:e april då vi kommer ha release!!!!!
 
 
Nu då? Jaaa, nu ska jag dricka upp min celsius och sedan fortsätta rensa och städa!
 
Trevlig tisdagsmorgon på er!! Bjuder på lite motivation också ;)
 
 
// Tina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: