Friskvårdskompaniet

God morgon onsdag!

Kategori: Allmänt

Dagarna bara springer förbi, jag hinner knappt med! ;p
 
Kortvecka i veckan.... känns hur härligt som helst! Bara 1 och en halv arbetsdag kvar sen väntar 4 heeeeelt lediga dagar! =) Hoppas ni oxå får vara lite lediga i påsk!
 
 
 
Glöm nu inte utmaningen som startar på måndag! Det kommer bli kul.... känner mig riktigt peppad av era inlägg! Imorgon bör alla ha bestämt sig.... även jag, får fundera under dagen!
 
Jag är ju, som jag skrev tidigiare, inne i ett otroligt härligt träningsflow just nu.... mina träningar går hur bra som helst!!! Meeeeeeeeen.... nu har jag lite ont i axeln =( OGILLAS! Kan inte riktigt sätta fingret på det.... om det är nåt som ligger i kläm eller om det är en överansträngning.... det kan nog dessutom vara lite träningsvärk inblandat oxå! 
 
 
 
Nåväl, bara att bita ihop å komma igen!
Glad onsdag på er!
//Jossan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: