Friskvårdskompaniet

Härliga torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Vilket underbart väder =) härligt för alla med sportlov!
 
Idag är det PT-träning & Tabata som gäller för mig!
Förra veckans tabata resulterade i 4 dagars träningsvärk... haha! Å jag vet precis vilken övning som orsakade det hela.... ikväll blir det nog samma upplägg ;p får se hur det går den här gången!
 
2 april var tanken att jag skulle starta en ny PT-grupp! Å det ska jag, men inte bara en, utan två! Så jag känner mig supertaggad! Men nu längtar jag mest till på söndag, då är det dags för träning nr 10 med mig grupp som jag kör just nu! Dom här veckorna har verkligen gått hur fort som helst! Å det häftigaste är att jag redan märker resultat på mina deltagare! DOM ÄR GRYMMA!
 
 
 
 
Ha de gott å träna hårt! ;p
//Jossan

Kommentarer

  • M säger:

    Hur är det riktigt med mammaträningen? Fungerar det verkligen? Vore kul om ni kunde skriva i tidningen om någon som gått på mammaträning och sen kommit igång med träningen och återfått "normal" kropp... Om det finns nån!

    Svar: Hej! Absolut, det var ett bra tips till tidningen!
    Vi har flera vandrande exempel här i huset ;p I princip 80% av våra instruktörerna har själva fått barn! Meeeeen, självklart krävs mer träning än 2 mammapass i veckan för att komma tillbaka till "toppform"! Tanken med mammaträningen är att man ska få en kickstart med sin träning och framför allt att det är otroligt bekvämt att kunna ta med sig sin bebis hit! Och förhoppningsvis ska det leda till att man sen blir ännu mer sugen på träning! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-07 | 17:31:22
  • Alex säger:

    Hej! Har ni något tips om hur man ska komma igång med löpning? om man inte riktigt tycker de är kul, men för att få höja konditionen lite osv. vad man ska tänka på och hur man kanske håller kvar i löparspåret.


    Svar: Hej Alex! På måndag kommer det ett eget inlägg om detta =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-07 | 20:42:43
  • Julia säger:

    Man blir så taggad å glad av eran blogg. Alltid så roligt att läsa:D !!

    Svar: Men så kul att höra Julia! Å STORT tack till dig som är så otroligt duktig på att kommentera! Det gillar vi ;p // Jossan & Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-07 | 22:07:27
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här: