Friskvårdskompaniet

HEEEEEJ!!!

Kategori: Allmänt

Länge sen sist =) Hoppas ni mår bra!
 
Det blev en lång dag igår med MASSOR av träning - underbart! Ränkade snabbt ihop att jag sammanlagt fick träna ihop med hela 65 personer igår! PT-träning, gruppass & PT-gruppen! Så om ni var en av dem, tack för all energi ni gav mig ;p
 
 
 
 
Den här dagen blir lite lugnare, vilket känns ganska skönt! Jag ska snart sätta mig och renskriva lite tester till min PT-grupp! Igår körde vi den näst sista träningen! Lite teknik & tunga reps på bl.a marklyft, frivändning, knäböj! Sen var min plan att köra tills de kroknade..... efter två crossfit- rundor (AFAP) och ett X antal 2 minuters intervaller med gräsliga konditionsövningar tog tiden slut & jag var tvungen att släppa iväg dem.... men jag tror faktiskt det fanns en hel del krafter kvar =) Så himla grymma är dom! Å jag hoppas verkligen att de känner att träningarna har gett något! På söndag är det upp till bevis.... då ska de sista testet köras, samma test som de fick göra på våran första träff för 7 veckor sedan! Spännande *jag längtar*
 
 
 
 
 
Glad onsdag på er alla!
//Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: