Friskvårdskompaniet

Påsklördag!

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

GRYMT bra uppslutning av instruktörerna inför utmaningen som börjar på måndag! =) Heja heja!
 
Okej.... till er andra - om ni inte har bestämt er redan... GÖR DET NU! =)
Jag tänkt färdigt iaf..... bäst jag skriver ner det innan jag ångrar mig!
 
Min utmaning är:
- Inget snask! Alltså godis, chips, pizza, läsk, kakor o.s.v...............
- Tyyyngre vikter på gymmet! Känns som jag kört på samma väldigt länge nu! Så jag måste sluta va så mesig å lämna den där bekvämlighetszonen!
- Sen så ska jag kämpa med samma som Rikard..... TRX windshield wiper!
 
Yapp, så får det bli!
 
 
Nu tänker jag önska er en fortsatt riktigt härlig påsk så hörs vi på måndag igen!
Sköt om er!
//Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Går det att justera volymen i gym tre litegranna så att den ligger på samma nivå som i övriga gymmet? Har ofta svårigheter att vara därnere eftersom volymnivån är påtok för hög.

    Svar: Hej! Tanken är att det ska alltid vara en "lagom" nivå på volymen i gym 3... men eftersom alla har tillgång till musikanläggningen kan det ibland hända att någon är där och höjer.... men då får man helt enkelt gå och sänka.... vi vill absolut inte att någon ska känna att dom inte kan vara där pga volymen! Å är det så att man inte vill ändra volymen själv kan man alltid be oss i receptionen, då fixar vi det! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-30 | 12:10:15
  • Ida L säger:

    Mina utmaningar:
    1. Klara 15 chins
    2. Inget godis (kommer inte bli lätt!!)
    3. Planera varje pass så det blir varierande övningar

    Svar: Bra utmaningar Ida! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-30 | 20:37:32
  • Linus säger:

    Jag ska lära mig;

    1. Toes to bar.
    2. Double unders.
    3. Muscle-ups i ringar.
    4. Overhead squat. ...........minst 60kg

    - Utmaningen antagen!

    Svar: Låter som det blir en crossfit-utmaning för dig! =) De där fixar du! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-30 | 21:42:41
  • Johanna säger:

    Min utmaning är:
    -inget socker (godis, kakor, drickor etc) eller skräpmat.
    -löpträna 3 ggr/vecka (1 långpass + 2 intervallpass)

    Svar: Härligt Johanna! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-31 | 15:42:23
  • anna säger:

    min utmaning dessa sex veckor blir;

    1. äta regelbundet
    2. löpträna 3 gånger i veckan.
    3. godis är tillåtet på fredagkväll, lördag eller söndag. alltså inte a l l a helgkvällar.

    Svar: Härligt Anna! Bra utmaningar! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-31 | 19:40:20
  • Sarah säger:

    Min utmaning:

    - Att skaffa ett tillfälligt träningskort på ett nytt gym och få till 4-5 träningstillfällen/vecka ändå trots praktik i annan stad och mycket plugg

    :)

    Svar: Du kommer bli saknad på friskvårds Sarah! Lycka till på nya stället =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-31 | 22:01:41
  • Julia säger:

    Jag och Frida Lundholm har som mål att vara helt utan socker i 6 veckor! xD

    pjuuuh då var det sagt. Som sagt, ingen återvändo nuu!!

    Svar: Härligt tjejer! =) Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-01 | 10:53:17
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Anonym säger:

    Min utmaning blir att klara 7 chins Och öka 1cm eller mer i bicepsomkrets !:)

    Svar: Grymt! Kör på bara! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-01 | 13:22:48
  • Lyran säger:

    Har haft riktigt svårt att komma på bra mål denna gång. Men så idag när jag stod på löpbandet så kom det! Intervaller! Just nu kör jag minst 3 löppass à 1mil och känner att det sedan länge inte är någon utmaning för mig.
    Så nu är det 1 långdistanspass och 2 intervallpass i veckan som gäller!
    Och så gör jag som många andra -inget godis, kakor eller skräpmat! :)

    Svar: Låter som en bra plan ;p Ska man bli bättre på något så måste man utmana! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-04-01 | 21:09:03

Kommentera inlägget här: