Friskvårdskompaniet

Produktiv dag!

Kategori: Allmänt

Så var denna tisdag snart över! Jises vad dagarna går fort! Men härligt är det att det börjat vara så ljust ute nu. När jag låste upp dörrarna på kompaniet imorrse 06.00 höll det faktiskt på ljusna =) SKÖÖÖÖÖNT att våren är påväg!!

Har hunnit med mycket idag! "Att-göra-listan" har minskat rejält =) Gissar att det är flera av er som känner igen känslan när man drar pennan över något ord/mening och får känslan "aaaaah, då var det klar"! ;)



Håller på ladda upp här hemma inför stepp och combat! Har börjat kika på att mixa någon till låt... så det blir spännande pass ikväll... =)

Hoppas ni får en trevlig tisdagkväll, och att AIK får avsluta säsongen med vinst!
 
Ledorden ikväll ;)

// Tina

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Roligt mixat combatpass igår kväll! Har ont på "nya" ställen idag...
    Ha en bra dag! Det ser ut att bli en solig sådan, åtminstone här i Umeå.

    Svar: Härligt att höra Agnes! Jag hade också ont! Typ mest ovanför skulderbladen...=) Blir nog en fin dag idag med, och vi får hoppas på en fin helg =) Vi ses!! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-06 | 08:19:03
  • Anonym säger:

    Hej!
    Såg just en artikel, som gjorde mig förvånad.
    Hur står det till i gymmet på friskvårdskomaniet?

    http://www.aftonbladet.se/wellness/article16351960.ab

    Svar: Haha... jasi, här på Friskvårds tycker jag ändå att folk svettas när de styrketränar! Annars kan man alltid anlita en PT =) jag ser alltid till att mina kunder svettas när vi tränar! Men absolut, nog är det en social grej att träna, men det är ju som charmen med det hela ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-03-06 | 13:18:28

Kommentera inlägget här: