Friskvårdskompaniet

VILKEN MORGON!

Kategori: Allmänt

Startade som sagt med BODYPUMP! Kände mig riktigt mör i kroppen efter veckans alla träningspass men jag blev genast piggare när jag klev in i salen å såg alla förväntansfulla deltagare! Å sen kom den ju.... ni vet den där "lördagsstämningen" =) underbart!
 
Jag hade dessutom bytt ut både triceps- & utfallslåten, så det blev lite extra roligt! 
Nu har jag kört pump i 2 månader, med uppvärmningsvikter på benlåtarna, och peppar peppar..... mitt knä håller! Funderar på att testa öka lite, men bara liiiiiite! Jag blir faktiskt förvånad under varje pass över hur himla kul jag tycker det är, så jag vill verkligen inte äventyra nåt så jag måste ta uppehåll igen!
 
Å sen.... kunde jag lixom inte hålla mig, jag har haft dvd:n rätt länge, utan att ens tittat på den.... ILLA!!!! Jag kände att det var dags, så fram med datorn, i med lite energi i magen och in med skivan!
 
 
Tänkte att jag bara skulle kika lite.... å kanske va med på nån låt! Men det blev fler... det blev alla! Ett riktigt bra pass! =) Det var kul, superkul faktiskt! ;p
 
För mig väntar nu en mycket efterlängtat vildodag imorgon!
Trevlig helg å sköt om er!
 
//Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: