Friskvårdskompaniet

Ännu en solig morgon!

Kategori: Allmänt

Visst är det härligt??? Går ju som inte att vara trött när solen är så underbar fastän det är tidigt på morgonen =)
 
Idag står städning, planering, mer städning och mer planering på schemat! Sedan är det som vanligt cirkelträning i gymmet för min del =) Men nu är det faktiskt sista gången för den här terminen! Johan kommer fortsätta köra på måndagar juni ut, men inga fler onsdagar... Men de kommer nog tillbaka till hösten ;)
 
Tänkte kasta ut en liten fråga - VAD äter ni till frukost när ni stiger upp riktigt tidigt? Och då menar jag RIKTIGT tidigt. Typ 04.30! Jag har så svårt med frukosten dessa mornar!! Och får man inte en bra start på dagen i magen kommer det igen sen på kvällen när man t ex ska träna. Så är det iaf för mig! Så tips mottages gärna =))
 
 
Näpp! Nu ska jag göra ett yogaprogram åt några löpare!
 
Hoppas ni får en härlig dag! Och en god frukost =)
 
 
// Tina

Kommentarer

  • Linda Lu säger:

    Hej! Jag hoppas du kommer ha cirkelträning igen till hösten.. Det är så grymt roligt, effektivt och du är kanon på att peppa och tagga oss till att kämpa lite hårdare än vad vi tror vi klarar av!! :)

    Eftersom jag alltid är jättehungrig på morgonen, även om det är tidigt, så har jag inga problem med att få i mig frukost. Lite turkisk yoghurt med färska bär och müsli brukar jag äta.

    Ha det gott/ Linda

    Svar: Hej! Vad glad jag blir av det du skriver Linda, tack snälla! =)) Schemat för hösten är inte klart än.... men man vet aldrig ;)Kanske det skulle kunna vara nått! Kallt och fräscht lät det =) Får testa!
    Tack igen! =) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-30 | 18:07:00
  • instruktör Linda säger:

    Frukost! Mmm! Två råa ägg, en halv burk lättkvarg, frysta bär o linfrön, mixa och drick. Gott, mättande och du står dig rätt länge på det!

    Svar: Åååå tack Linda! Lät intressant! Måste testas :D // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-31 | 20:59:09

Kommentera inlägget här: