Friskvårdskompaniet

Det bästa jag vet...

Kategori: Allmänt

....är att träna!
På andra plats, inte långt efter, kommer när solen skiner och det är varmt ute! ;p
 
Så det jag vill komma till: UTOMHUSTRÄNING är ju heeeelt fantastiskt!!!
 
 
Jag fick va med på cireklpasset ute igår, å det var exakt lika härligt som jag föreställt mig! Nästa vecka, på tisdag, då kör vi igen om vädret tillåter förstås)! Kl 19.15, nån som känner sig sugen?
 
I eftermiddag funderar jag på att köra med mina PT-kunder ute.... hoppas dom känner sig taggade.... =)
 
GLAD TISDAG på er alla!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Sara h säger:

    Åh vad peppad man blir på träning !!fast man har det ganska bra på rhodos oxå i veckan ;)

    Svar: Ja, passa på å njut nu Sara! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-28 | 16:47:46

Kommentera inlägget här: