Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Äntligen måndag - nya tag - nya möjligheter - nya utmaningar!
Hoppas ni haft en fin helg och att ni fått njuta av de fantastiska vädret!
 
I veckan händer massor av roliga saker! =)
- Jag har avslutning med mina PT-grupper.... blir kul, fast samtidigt känns det lite trist =/
- Vinnarna från våran utmaning ska lottas! Håll tummarna!
- Vi kör igång core nr 11! ÄNTLIGEN!
- Planering av sommarschema =)
- Utomhuspass igen på onsdag.... vädret ser lovande ut!
- Och på fredagkväll ska vi i personalen iväg å göra en massa skoj!
 
Visst låter det som en grym vecka!?
Ha de gott, vi ses!
//Jossan

Kommentarer

  • Marika säger:

    Det kommer att bli en bra vecka. Bostadsproblemen har löst sig! Jag o sambo ska i slutet av augusti flytta till en mysig lgh på erikslid. Idag ska jag fira och
    imorrn så tar jag nya tag med träningen.

    Svar: Så skönt att höra Marika! Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-20 | 11:18:33

Kommentera inlägget här: