Friskvårdskompaniet

Har ni tänkt på att...

Kategori: Tänkvärt/Motivation

 
 
Har ni det?
 
Det har jag! Speciellt nu under min armhävningsutmaning.
 
Ofta känner man ju att nä, jag slutar nu, nu blev det jobbigt. När det blir sådär obehagligt och det bränner, svider, skakar, ja ni fattar - det är ju ofta då man slutar eller ger upp. Men det är ju faktiskt när man ger det där lilla extra som saker och ting faktiskt händer. Det MÅSTE KÄNNAS FÖR ATT MÄRKAS. Vill jag orka fler armhävningar nästa gång MÅSTE jagpressa mig den här gången.
 
Blir så inspirerad när jag hör eller ser någon i gymmet som verkligen TAR I. Man hör verkligen hur de ger det där lilla extra!! Igår t ex, då tränade Irene och Jossan tillsammas medan jag jobbade, och jises vad de brudarna kan pressa sig själva och varandra!! Tror hela gymmet hörde hur de verkligen gav ALLT =)
 
Man kan med andra ord säga:
 
 
Tänkvärt tycker jag =)
 
// Tina
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: