Friskvårdskompaniet

Mina PT-grupper!

Kategori: Träning

Jahapp..... då var det över - 7 veckors PT-träningar....
Det känns väl... sådär =(
 
Jag saknar dom!
Jag saknar deltagarna, deras "laganda", deras motivation..... känslan i gruppen! Hur de peppar varandra, hur de kämpar tillsammans.... hur de snappar upp teknik, hur de utvecklas - det är häftigt att se! Och nervositeten som finns där i början, innan de vet vad som ska göras... =) å sen att se hur nöjda de är efteråt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni skulle bara veta hur hårt de kämpat, hur de pressat sina gränser.... och vilka reslutat de gett! Det är HELT OTROLIGT! Jag är så stolt =)
 
Så jag tänkte passa på att tacka mina två grupper för 7 fantastiska veckor! NI ÄR GRYMMA GÄNGET!
 
Vi har redan börjat spåna lite inför hösten... hur vi ska lägga upp grupperna då! *jag längtar*
//Jossan

Kommentarer

  • Julia säger:

    De va 7 riktigt bra träningsveckor!!! :):)

    Svar: Jaaa, de va de verkligen =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-27 | 12:42:49
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Mirja säger:

    Stort tack till dig Jossan. Båda grupperna var så himla roliga att få vara med i, tråkigt att det är över, för den här gången :)

    Svar: Tack själv Mirja! Kul att du ville va med båda gångerna! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-27 | 21:59:12
  • Marie säger:

    Tack själv Jossan! Det var 7 fantastiskt roliga veckor.

    Svar: Tack själv! Du ska va nöjd Marie! Vilka framsteg du gjort =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-29 | 07:39:37

Kommentera inlägget här: