Friskvårdskompaniet

Tänkvärt...

Kategori: Allmänt

Hur många reserver var det som mest på coren nu på morgonen? 25? 30? Någonting sådant tror jag det var i förrgår. Ca 60 st hade alltså tryckt på "boka core". MÅÅÅÅNGA var med andra ord väldigt sugna på att träna nu på torsdagsmorgonen! KUL!! Många avbokningar skedde dock under gårdagen och kvällen - och så är det ju alltid! Folks planer ändras och det är helt förståeligt. Men passet var ändå fullbokat och nästan 10 st var kvar på reservlistan imorrse 2 timmar innan start när avbokningen stängde. Och det är ju jättekul att så många vill träna!!
 
Vad jag då inte riktigt förstår är att nu på morgonen när passet väl körde igång var det ändå 6 lediga platser på coren. 6!!??
 
Förstår ni vart jag vill komma? De som fortfarande stod på väntelistan 2 timmar innan trodde ju verkligen att "jahapp, jag kom inte med - det blir fullt idag och då ryms inte jag". När det är så många som HAR en plats och inte dyker upp - det är ju jättesynd!! Så jag/vi ber er än en gång - tänk efter när ni bokar er på passen! Kommer jag verkligen kunna gå på passet? Boka inte bara för att boka,  se till att komma hit också =) Annars uppehåller ni ju någon annans plats.
 
Jag brukar säga såhär: " De som VILL träna, de får göra det också!" Och med det menar jag att de som bestämt sig för att t ex  "jag ska träna imorrn på morgonen, vare sig jag har en klar plats eller ej"  DE FÅR GÖRA DET OCKSÅ! Är jättejättesällan man inte ryms, så ha det i åtanke - KOMMER NI HIT får ni (nästan alltid) vara med!!!
 
// En inte arg men bestämd Tina =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: