Friskvårdskompaniet

Upp å hoppa!

Kategori: Allmänt

God morgon!
Jag har en superbra idé till denna halvgråa lördagsförmiddag!
 
Alternativ 1.
- Ät en lyxig lördagsfrukost
- Kör Bodypump med mig kl 09.15
 
Alternativ 2.
- Ta lite sovmorgon
- Ät en lyxig lördagsfrukost 
- Kör spinning med mig kl 10.30
 
Alternativ 3.
- Ät en ordentlig lyxig lördagsfrukost
- Kör Bodypump med mig kl 09.15
- Och sen..... även spinning kl 10.30
 
Tadaa..... grymt bra start på dagen hur som helst! =)
Bra! Då ses vi om ett tag då!
 
 
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Alltså, jag måste erkänna att jag valde alternativ 4: löptur och ett svettigt benpass! Men det är bara för att jag är så hängiven utmaningen, vad ska man göra? :)

    Men i tankarna var jag på spinning ;)

    Svar: Haha, det är helt okej Sara! Jag tänkte att du va där ändå... ;p men på fredag, då sitter du där... visst?!?! ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-11 | 21:27:39
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com

Kommentera inlägget här: