Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 30 & DAG 31

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

 
Mindre än 2 veckor kvar!!! Hur tycker ni det känns?
Hur går det för er?
Jag önskar en uppdatering.... så skriv - om ni fortfarande är med!!!
 
Jag är med.... å det går rätt bra! Idag väntar ett tugnt pass i gymmet igen - jag längtar! TRX-övningen känns fortfarande omöjligt.... men jag pratatde med Rikard häromdagen å han hade gjort framsteg så då blev jag taggad ;p
 
Kom igen nu gänget!
Det här fixar vi =)
//Jossan

Kommentarer

  • Instruktörs-Linnea säger:

    Jag är fortfarande med! Löpningen går fintfint, målet är som sagt redan nått men jag fortsätter skala av sekundrar! Dipsen går inte framåt alls men istället går pull-upsen framåt i en hejdundrande fart (läs typ tre stycken) - och det är egentligen dem som jag längtat efter att klara av så jag är supernöjd! Jag känner mig mycket starkare och träningslusten är på topp :) Hoppas det känns lika bra för er andra och Jossan, du har fortfarande två veckor kvar - ingenting är omöjligt!!

    Svar: Härlig läsning Linnea! Det smittar av sig på oss andra, de lovar jag! =) Keep up the good work! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-01 | 12:55:16
  • Instruktörs Johanna säger:

    Går fint :). Räknar neråt nu :).

    Svar: Du är så duktig Johanna! Jag är himla imponerad av dig med tanke på colan..... hoppas du är stolt över dig själv, det SKA du verkligen vara! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-01 | 16:11:50
  • Maria Jonsson säger:

    Det går riktigt bra!!! Men jag längtar tills jag får dricka lite Colalight igen ;-p //Maria Jonsson

    Svar: Härligt Maria! Drack du mycket cola innan? Å hur kommer du göra i fortsättningen? //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-01 | 16:27:30
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se
  • Ida L säger:

    Här går det super bra. 15 chins avklarade, kanske t.o.m kan klara av 16-17 innan utmaningens slut =)

    Planerar alla passen mycket bättre vilken även har märkts, flera nya PB under de senaste dagarna!!

    Även godisförbudet går som det ska, inte ätit en enda! Har letat rätt på flera nyttiga recept som jag testat på kvällarna när jag varit sugen på nåt gott.

    Svar: Du är grym Ida! Klart du fixar 17.... kanske tom 20! du måste bara tro på dig själv! =) Kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-01 | 19:25:11
    Bloggadress: http://idalundmark.shapemeup.se/
  • instruktör Linda säger:

    Det har gått riktigt bra, men just idag har jag en riktig dipp. Jag är så fruktansvärt sötsugen och inget verkar hjälpa. Jag ska helt enkelt snart lägga mig och hoppas på en bättre dag i morgon.

    Svar: Heja heja Linda! Du fixar detta, jag lovar! =) Blanda kvarg med hackade frusna jordgubbar... åsså lite stevia strösocker.... helt sjukt gott! Smakar som glass, fast godare! *mums* //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-01 | 19:48:18
  • Frida säger:

    Går riktigt bra, känns konstigt att det bara är tio dagar kvar,känns som om det var igår vi började:P har även en tanke på att fortsätta någon vecka till, fast lite godis hade inte varit fel...

    Svar: Ja, visst har det gått fort! =) Vi kan absolut fortsätta.... men med undantag på lördagar ;p (längtar oxå efter godis) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-02 | 09:25:57
  • instruktör Linda säger:

    Åh nom nom! Det lät gott, jag har fastnat lite i mina kvargblandningar, ska testa frusta jordgubbar. Jag gillar ju frusta bär :-)

    Svar: Ja, du kommer inte bli besviken =) T.o.m min sambo tycker de går jämföra med jordgubbsglass! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-02 | 11:47:02
  • Zandra säger:

    Självklart är jag fortfarande med! Har dock blivit lite kaos i min planering. GRITstrength 4 är gryyyymt mycket tyngre än 3an och nu har jag nästan bara lyckats klämma in release 4 (olika instruktörer kör olika releaser), vilket har gjort att det varit tunga pass med mycket vikt på stången som gjort att jag inte orkat alla reps. Men har ännu en dryg vecka på mig att fixa detta. Får se var jag hamnar någonstans.

    Svar: Du fixar det Zandra! Jag tror på dig ;p //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-02 | 16:22:36
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Sara säger:

    Alltså, det lunkar på fint. Tre gympass, två löppass - och lite godis på lördagar. Sedan börjar jag om igen. Dock har det blivit lite bekymmer med planeringen och en del andra roliga pass har fått på nöten - men herregud, jag gillar vikterna så mycket. Så, så mycket.

    Svar: Du är grym Sara! Härligt =) Jag ska haka på ditt tänk sen.... med bara lite godis på lördagar, det låter smart =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-02 | 21:48:26
    Bloggadress: http://moonfruit1986.blogspot.com
  • elinlu.webblogg.se säger:

    Går relativt bra för mig , hänger fortfarande med, inget sötsug alls och träningen går jättebra. Planerar maten dag för dag så det blir inget "slarvigt" och inte igenomtänkt till mina måltider. Känner mig massor mycket lättare och känns som att musklerna märks mer. Riktigt laddad för dom sista 10 dagarna - fullt fokus!!!

    Svar: Men så härligt Elin! Va bra du är =) Jag håller med... fullt fokus hela vägen nu! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-03 | 11:40:09
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se/
  • Maria Jonsson säger:

    Jo jag drack Colalight nästan varje dag. Kommer att dricka på helgen i fortsättningen inte som förut. :-)

    Svar: Det låter sunt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-03 | 15:49:20
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se
  • Maria Jonsson säger:

    De nya Loka sorterna är grymt goda:-) otippat men de funkar mot mitt sötsug.

    Svar: Håller med... riktigt goda =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-03 | 15:54:43
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se
  • EmmaL säger:

    Det går riktigt bra, är jätte taggad på att se om mina armar växt haha inte länge kvar!

    Svar: Härligt Emma, kämpa på bara! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-04 | 11:34:19

Kommentera inlägget här: