Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 33

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Hörrni... KOM IGEN NU!
Vart är ni? 
Kan de va så att ni behöver en spark i baken....?!?! Isåfall kommer en här!!!
 
9 dagar kvar, nu är det nedräkning! Vi fixar det - så kämpa vidare!
 
 
Ibland känns de tungt... jag vet! Men då får man helt enkelt bita ihop, rycka upp sig å komma igen! Hitta tillbaka till din motivation, inspireras av andra och kom ihåg varför du började!
 
Jag fick en present igår..... Ville såklart öppna den på en gång.... ;p men då tänkte jag på er!
Om 9 dagar kommer dom här befinna sig i min mage =)
 
 
Kör på nu! Vi är snart framme!
//Jossan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det har gått skitbra under veckan och har haft massor av energi, tills idag! Kände mig helt trött och slut imorse på gymmet, så gjorde inte mitt bästa pass direkt!! Men men, då kanske nästa pass blir desto bättre?!

    I övrigt har målen gått bra, och imorgon tänkte jag prova maxa i armhävningar!=)

    Svar: Men ibland måste man köra sånna pass oxå... annars skulle dom andra passen inte sticka ut från mängden! Lycka till imorgon med armhävningarna, skriv gärna å berätta hur det gick! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-03 | 15:17:31
  • Linus säger:

    Tung vecka, tungt mål..... Tror inte att jag sätter muscleupsen på nio dagar. Hade jag kunnat kippa upp dom hade jag nog varit i mål :P

    Annars känner jag mig ganska nöjd! Fortfarande en del teknik kvar på hopprepet. Nådde målet med 60kg förra veckan. Har hunnit börja jobba lite på ryck också :)

    Svar: Musleups är en extremt tuff övning, jag tycker verkligen inte du ska bli besviken om du inte sätter den på 9 dagar! Du har troligtvis kommit en bra bit på väg.... å det är det viktigaste! Så kör på bara =) Lycka till! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-04 | 11:40:21
  • Anonym säger:

    Blir det mindre yogapass mot sommaren? Ser att några är borttagna nu..

    Svar: Maj ut kör vi då på det schema som ligger ute, alltså 4 ggr per vecka. Sedan i juni vet jag det kommer bli lite mindre och sedan kommer sommarschemat juli-augusti. Vågar inte lova hur det kommer se ut än! Men då blir det mindre av alla pass. // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-04 | 14:28:23

Kommentera inlägget här: