Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 36

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

 
 
Sista veckan nu gänget!
 
Min tanke var att gasa på lite extra i veckan... köra liiiiite tyngre pass, men min axel har krånglat lite de senaste dagarna, så jag måste känna mig för lite!
Har ni nån plan för eran sista vecka?
 
Ni glömmer väl inte vad ni är med om för utlottning om ni kör på hela vägen!
- 3 PT-timmar!
- Den stora boken om STYRKETRÄNING!
- Friskvårdspåsen med hemligt innehåll!
 
Ni är grymma allihopa =) Kom ihåg det!
//Jossan
 

Kommentarer

  • Instruktörs-Linnea säger:

    Jag reser bort på torsdag så jag har bara två och en halv dag kvar! Mina "tester" för att se hur jag klarat mig kommer jag att göra nästa tisdag, förhoppningsvis kommer en riktigt bra vila att göra mig gott :) Tyvärr har jag det lite problematiskt med ena knäet... Så två ryggpass återstår + nån lugnare löpning!

    Svar: Men då är det ju kanon att du ska iväg så knät får vila! Då ska vi hålla tummarna för dig nästa tisdag! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-06 | 16:26:08
  • Johanna säger:

    Min sista vecka blir stenhård träningsmässigt då jag har både PT-gruppen och bootcampen + plus lite annan träning som ska in. Så mitt mål med att springa 3 pass / vecka blir lite svårt att hinna med just den här veckan. Men jag lär nog få nog med träning ändå ;P

    Svar: Haha, ja verkligen! ;p Du hinner nog med dina löppass sen under sommaren =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-06 | 22:07:50
  • Instruktörs Johanna säger:

    Bara tuta och köra och räkna ner. Är sjukt stolt över mig själv och cola zeron. Mitt största beroende. Blir dock att hålla upp lite längre eftersom jag bara ska dricka cola och äta sött på lördagar. Så måste vänta till lördagen samma vecka. Lycka till nu alla i slutspurten.

    Svar: Ja, du är grym Johanna, å du ska vara riktigt stolt över dig själv! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-05-06 | 22:08:09

Kommentera inlägget här: