Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 37

Kategori: Våra mål! Våren 2013!

Alltså.... nu är det nära!!!!
 
Jag måste faktiskt erkänna att jag har börjat kunna köra på lite tyngre vikter i gymmet! Känns riktigt kul! Mycket tack vare den här utmaningen ;p åsså massor av pepp från mina träningskompisar såklart! 
Dessutom blir jag så taggad när jag vet att ni andra oxå kämpar! Jag hängde med Tina igår när hon skulle köra sina armhävningar... hon har verkligen blivit grymt mycket starkare, så himla kul att se ;p
 
 
För man är sååå mycket starkare än man tror... man måste bara våga testa! Jag får ibland höra från mina PT-kunder att: "Nä, det går inte, de där orkar inte jag" Då ber jag dom testa.... å jag bara älskar deras min när dom inser att - Jo, det gick ju bra! Hela deras ansiktsutryck utstrålar sån lycka - underbart att se! 
 
 
Några dagar kvar gänget!
Nu kör vi!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: