Friskvårdskompaniet

God morgon!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada!
 
UPP å HOPPA.... det är ju FREDAG!
Det blev jag som fick öppna idag... min väckare ringde tidigt men jag känner mig riktigt pigg och taggad på vad dagen har att erbjuda!
 
 
 
 
 
Den här veckan gick verkligen fort! Men jag har hunnit med en hel del ;p
 
- Core 13 är äntligen färdigt! CHECK på den!
 
- Releasen blir nu på tisdag! Hoppas ni kommer! Dessutom ett EXTRAPASS på torsdag kl 16.00! 
 
- Börjat kika lite smått på vårterminens gruppträningsschema! Vi jobbar på att det ska blir så bra som möjligt!
 
- Jag har startat upp min nya PT-grupp.... och jag tokdiggar den! Längtar redan tills nästa träff på tisdag!
 
- Kört PT med Tina i gymmet! Så vi kan väl hålla en liten tumme att hon känner av de lite iaf!
 
- Hittat en ny favorit - nämligen Jessicas frökex... aningens beroendeframkallande dock! Men mums så goda!
 
- Fått brev... å inte vilket brev som helst utan min uppdaterade PT-licens =) För JAAAAAA, jag blev godkänd på påbyggnaden som jag gick i september! *lycka*
 
- Kört massor av tuffa gruppträningspass, och fått massor av härlig energi från mina deltagare!
 
- Och såklart tränat med mina grymma PT-kunder i gymmet!
 
 
 
 Önskar er en GRYM freeeedag!
//Jossan
 
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Trevlig fredag! Jag har ett önskemål för vårens schema. Att nåt pass under veckan börjar 17.15. Skulle passa mitt livsschema bättre :-)

    Svar: Hej Emma! Är det nåt specifikt pass du tänker på? För det är ju en hel del pass som startar 17.00-17.15-tiden! =) //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-11-08 | 07:14:20

Kommentera inlägget här: