Friskvårdskompaniet

I fredags....

Kategori: FVK på äventyr!

...startade vi 06.50 från skellefteå!
Tina, Johan, Irene, Peter, Hanna, Samuel, Marianne & jag!
 
 
Vi kom fram till Sensia i Piteå strax innan 08, och där körde vi igång direkt med ett grymt crossfitpass =) först en AMRAP på 6 minuter och sen en AFAP två&två-tävling! Såååå kul att få träna på en ny anläggning och sååå kul att gå på nån annans pass! =)
 
 
 
Sen stannande vi kvar där ett tag och kikade runt i deras lokaler och fick lite info av deras verksamhetschef! Vi är i samma bransch, men ändå gör man lite olika, därför är det riktigt intressant att höra hur andra jobbar och resonerar!
 
 
 
 
 
 
Den här maskinen önskar jag mig i julklapp =) haha! Jag brukar aldrig köra bål i maskiner men den här var GRYM!!!
 
 
Sen åkte vi till piteå havsbad för lunch!
Peter, Hanna, Irene, Johan och Samuel hann även med ett bad i havet.... ja, ni läste rätt..... ute i havet!!!! Helt galet, haha =) Jag, Tina & Marianne satt kvar i bastun ;p
 
 
Grym dag, grymt gäng!
//Jossan
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: