Friskvårdskompaniet

God morgon tisdag!

Kategori: Allmänt

Ni vet den där känslan när allt bara är för bra?? När man känner att FASEN nu är man på G?? Och att det ofta då inträffar något bara för att det är klart det inte får gå SÅ bra???
 
Detta hände mig igår..., kände mig så otroligt laddad efter helgens härliga träningsdag! Kroppen kändes pigg och STARK! Men då självklart hände något på combaten.... vet inte riktigt vad, men min häl gör sig då till känna igårkväll och idag! Inge kul alls =( Så nu blir det vila från "hopp och studs"-pass!

Jag som var så laddad på kvällens stepp och combatpass...=( Men förhoppningsvis kan någon av de andra brudarna köra istället så NI får träna! Då får jag vila och kurera fossingen min!
 
 
Hoppas ni får en bra tisdag!
 
// Tina
 
// Tina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: