Friskvårdskompaniet

Ihelgen!

Kategori: Allmänt

 
Nya äventyr.... ;p
På lördag kommer vi befinna oss på IKSU i Umeå för en heldag med träning!
 
Bokningen till detta släpptes när jag var på utbildning i sthlm... jag hade ingen möjlighet att boka så jag lämnade över ansvaret till Tina (hon brukar ha koll på vilka pass som intresserar mig)
Jag fick en bokningsbekräftelse till min mail, allt såg riktigt bra ut.... en härlig blandning av Bodypump, Bodycombat, Cxworx, Grit.... och Y.B.D.... som är en förkortning av You.Better.Dance... haha =) men det blir säkert skoj! Hoppas hon bokat in sig själv på samma... eller så har hon tänkt stå på sidan för att få sig ett riktigt gott skratt! ;p
 
Fler som ska dit?
 
//Jossan

Kommentarer

  • zandra säger:

    Jag längtar så himla mycket efter denna dag och det ska bli sjukt roligt att ni kommer också! (Jag är också bokad på YBD... fast jag bokade nog mig själv ;) )

    Svar: JAAA! Så himla kul vi ska ha =) Haha... jamen då kanske jag måste gå på de där passet då ;p vi ses på lördag! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-10-17 | 21:26:09
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: