Friskvårdskompaniet

Lördag - IKSU

Kategori: FVK på äventyr!

Uppdatering från helgen:
IKSU inspiration 2013!
Det blev en superhärlig dag... verkligen! 
 
Jag startade dagen med GRIT cardio.... 30 riktigt tuffa minuter =) Passet bestod bl.a av utfallshopp, tuckjumps, armhävningar, ruscher och sidohopp blandat omvartannat i ett högt tempo! Kul... det blev en grymt bra start på dagen!
Sen var det dags för Bodycombat, inga konstigheter, de passet ha jag ju kört tidigare ;p
Efter det.... dagens höjdpunkt, enligt mig, GRIT strenght! Det var ett bra pass - tufft såklart ;p Duktig instruktör, henne gillade jag! 
 
 
Lunch på det - välbehövligt!
Och sen... Bodypump... inga konstigheter där heller!
 
 
Vi avslutade dagen med Cx worx, jag måste väl ärligt säga att jag maskade igenom hela passet, haha ;p det fanns inga krafter kvar! Men det var bra att få lite inspo till våra corepass!
 
Så för att snabbt sammanfatta: det blev en TOPPENDAG helt enkelt! 
Sen sprang vi på en massa kändisar oxå - Zandra, Linnea & Aya! Å även några friskvårdsmedlemmar som oxå åkt dit för att träna! Riktigt kul =)
 
Sen åkte vi hem... nöjda, glada, trötta, svettiga och inspirerade!
Tack IKSU för härliga instruktörer & grymma pass!
 
Nu är det bara att ladda om inför på lördag, då det är vår tur att inspirera! *jag längtar*
//Jossan
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    haha vilken skön dag ni verkar haft;D!!

    Svar: Ja, den va super! Nu ska vi se till att det blir en lika härlig dag nu på lördag på friskvårds ;) /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-10-21 | 12:30:07
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här: