Friskvårdskompaniet

Min PTgrupp!

Kategori: Träning

 
Vilket gäng!!!
På tisdagkvällar är jag alltid så himla slut.... jag har alltid fullspäckat schema med massor av PT-kunder och gruppträningspass så jag brukar vara helt färdig efter mitt cykelpass  men sen blir kl 19.30 å det är dags att köra igång träningen ;p å det är ALLTID så kul, mina deltagare sprider sån energi omkring sig! Det är så härligt att
se! Dom svettas, pressar, peppar & utmanar varandra... och framförallt utmanar dom sig själva, gång på gång.... och deras slit ger verkligen resultat ;p
 
Passet igår:
3 cirklar
1 min jobb
30 sek vila
2 varv per cirkel
= 24 minuters tufft jobb!
 
1. Löpband
2. Pullups
3. Plankan
4. Rodd TRX
 
1. Boxjumps
2. Axelpress
3. Utfallsgång
4. Båten
 
1. Roddmaskin
2. Knädrag TRX
3. Svingar KB
4. Armhävningar
 
Grymt bra kört igår gänget! Å TACK för att ni ger mig så mycket energi ;p
//Jossan

Kommentarer

  • elin säger:

    Tack själv Jossan! Hat-kärlek på högsta nivå på dina pass ;) det är verkligen veckans höjdpunkt att komma och träna med gänget! Ruggigt bra pass!

    Svar: Va glad jag blir! Å jag håller med, jag tycker oxå det är en av veckans höjdpunkter ;) ha de gott! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-10-09 | 13:09:22
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se
  • Julia säger:

    HAHA vilken bild xD. Träningsvärk idag - jadååå för tre personer haha!! PT träningen är verkligen kul, längtar redan till torsdag! :D

    Svar: Härligt att höra, hihi! Starkt jobbat igår Julia! Ses imorgon! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-10-09 | 16:24:36
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se
  • Lotta säger:

    Oj, vilket härligt och tokjobbigt pass det var i tisdags!!!
    Men jag säger som dom andra... Längtar redan tills på torsdag😅😅 Och vill även säga att du ger mig sååå mycket energi varje gång vi ses!!! Tack😃😃

    Svar: Tack snälla Lotta =) va glad jag blir! Vi ses ikväll! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-10-09 | 22:12:04

Kommentera inlägget här: