Friskvårdskompaniet

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Dagarna bara springer iväg.... snart helg! Å då ska ju vi iväg på äventyr igen! ;p Spännande va?
 
Nu är det dags för korrplanering av CORE 13, det har gått lite trögt hittills... men idag känner jag mig på hugget!
Sen väntar TABATA.... å jag längtar!!! Senaste tabatapassen har varit riktigt tuffa.... jag har haft massor med energi och mina deltagare har verkligen varit grymma .... så stämningen har varit på topp! Hoppas på ett liknande pass ikväll... även fast jag är lite slut i kroppen! ;p igår på combaten va jag så trött på sista låten att jag helt glömde bort koreografin, haha =)
 
Å mitt cykelpass i tisdags... mitt nya alltså... det gick väl.. bra! Men de kändes inte klockrent =/ jag är ganska (läs:extremt) petig med mina cykelpass... jag känner mig inte nöjd förns allt klaffar perfekt! Meeeen, med några små justeringar så blir det nog bra... det blir ett nytt försök imorgon kl 12.00! Ni är välkomna ;p
 
 
Ha de gott!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: