Friskvårdskompaniet

Dag 5!

Kategori: Allmänt

Hej! 
Förmiddagens lektioner är nu avklarade ;)
Vi har haft lite upprepning av kostlära från första delen av utbildningen, det jag läste förra sommaren... det är såååå intressant! Å jag älskar verkligen den otroligt hälsosamma syn mina lärare har på kost och träning! Och sättet de beskriver på och svaren de ger är klockrena! Nu känner jag mig rik på kunskap ;) 
 
 
Det är här utanför vårt klassrum ;) visst ser det ut att va ett spännande gym...!? ;)
//Jossan

Kommentarer

  • Marianne säger:

    Visst är det ett Pilatesgym - Jossan? Det ser iaf ut som Pilatesredskap=) DÄR skulle jag vilja vara - Pilates är ju världens bästa träning enligt mig! /Marianne

    Svar: Ja, visst är de det! En av mina lärare är ju en sån pilatesguru här i sverige! Det finns massa rum med skumma redskap ;) haha! /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-09-19 | 07:16:39

Kommentera inlägget här: