Friskvårdskompaniet

Frukostexperiment - del 3

Kategori: Allmänt

Här kommer ett inlägg om fredagens frukost =)
 
Visst är det gott med bröd...!? Det tycker jag iaf! 
Jag brukar ofta baka den där "filmjölkslimpan" som jag tidigare skrivit om! Det är verkligen huuuuuuur gott som helst.... meeeeeen, kanske inte det nyttigaste =S vilket är synd... jag brukar nämligen inte nöja mig med en eller två mackor...jag äter gärna mååånga! Så jag freestylade i köket tidigare i veckan å hittade på ett eget bröd! 
 
 
 
Fredagsfrukost - del 3:
JOSSANS HÄLSOBRÖD
 
MUMS! Om jag får säga det själv ;p Det är gott, saftigt, smakrikt och nyttigt! Jag ska lägga upp receptet sen så jag hoppas ni vill testa det! Jag tog med brödet till vårat frukostmöte i fredags och jag tror även resten av gänget gillade det!

 
 
 
//Jossan
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: