Friskvårdskompaniet

Härlig dag idag!

Kategori: Allmänt

Åååh! Känner ni inte vilken bra dag det kommer bli idag?? Jag har massa roliga pass som jag ska hålla - tabata, pump, stepp och sedan combat! Många pass, jaa..., men ROLIGA! Och jag har laddat med mat och dricka igår och ska göra det idag med, så jag tror det ska gå bra ;) Tabatan blir med ett litet tema... kommer mer om det sen...;) Pumpen blir härlig och lite annorlund, vi brukar ju inte ha pump på tisdagslunchen så vi får se vilka som dyker upp! :P Sedan blir det att teama med Linda på steppen ikväll, och där har vi en liten överaskning ;) Och sist men inte minst avslutar vi denna träningsdag med COMBAT! Har gjort en helt underbar mix och jag kan knappt bärga mig haha!!
 
Sedan har jag massa grejer som ska fixas i repan (men jag har kontroll på det på listor så då tycker jag bara att det är kul ;) och dessutom hörni skiner ju SOLEN!
 
 
=)
 
// Tina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: