Friskvårdskompaniet

Hej alla frukostmänniskor!

Kategori: Allmänt

Dags för lite utvärdering då!
 
Jag gav ju ungsgröten en chans till! Å ja, nu blev det godare! 
Men den känns fortfarande ganska mastig, lite efterrättslik... så det blir nog tyvärr ingen ny frukostfavorit för mig... jag kan däremot tänka mig att göra om receptet för att äta som en efterrätt! Typ skiva ett äpple och göra en nyttig äppelpaj av den!
 
UGNSGRÖT med keso & äpple!
Den får 2½ friskvårdsgubbar!
 
 
 
MIN UGNSROSTADE MUSLI med fil & handplockade blådär!
Helt klart en frukostfavorit! 4½ friskvårdsgubbar.... +:et är nog de handplockade blåbären =)
 
 
 
JOSSANS HÄLSOBRÖD
 Oxå en favorit.... allt som man gör själv från grunden blir sååå mycket godare! 4st riktigt starka friskvårdsgubbar!
 
 
 
Recept kommer.... snart!
//Jossan
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: