Friskvårdskompaniet

Hej mitt-i-veckan!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hoppas ni mår bra!
 
Dagarna går verkligen fort ;p jag har redan hunnit jobba 3 dagar sen stockholmsvistelsen! Det är skönt att vara tillbaka.... skönt med vanliga rutiner igen! Å som jag saknat mina gruppträningspass och mina PT-kunder!
 
Men vilka grymma dagar det var! Skolan var toppen, jag trivdes! Saknar min klass lite... hoppas jag får chansen att träffa dom igen nångång!
 
Å SUPERSATURDAY.... vad ska man säga...!?  
Det är obeskrivligt! =)
 
 
BODYCOMBAT 59..... filmningsklassen!
 
 
Synd bara att det dröjer till typ januari 2014 innan man får köra de passet igen, haha! Men men, först har vi ju 57:an och 58:an att se framemot! Nån som längtar?
 
 
Annars då!? Jag taggar för TABATA imorgon, det blir kul.... jag har ett grymt pass på gång!
Å sen väntar min PT-grupp där frivändningar står på schemat!
 
Missa inte FRIKVÄLL på fredag! Hoppas ni kommer å kikar på våra uppvisningar inne på CK på kvällen!
 
Sen nöts det koreografi i sinne!!!!! BODYPUMP 87 release på söndag!
 
 
Men förhoppningsvis ska de nog gå bra!
 
Nåväl... ha en fortsatt trevlig kväll!
Vi ses!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: