Friskvårdskompaniet

Saknar friskvårds!

Kategori: Allmänt

Ja, det gör jag! Jag saknar gymmet, gruppträningarna, stämningen, mina PT-kunder, deltagarna på passen, gymfolket, min PT-grupp och självklart mina fantastiska arbetskamrater!
 
Vi ska va riktigt stolta över den hemtrevliga atmosfären som finns i friskvårdshuset... jag vill påstå att den verkligen är unik! Jag har testat några gym här i sthlm och jag blir så lycklig när jag tänker på hur vi har det hemma i friskvårdshuset ;)
 
Så vad har ni för er? Tränar ni nåt skoj?
Å Tina, hur går det med uppfräschningen i omklädningsrummet? Å vad har ni haft för er i veckan? ;)
 
 

Kommentarer

  • elin säger:

    Har varit lite trist utan PT-gruppen faktiskt, veckans höjdpunkt ju! Har istället hunnit köra hälften av läxorna och för första gången i år sprungit en mil!! Väckaren står på 06.00, resten av läxorna ska göras - no excuses ;)
    Ser framemot nästa PTgrupp:)

    Svar: Vilken trevlig läsning Elin! Å så glad jag blir över att du tycker det är veckans höjdpunkt ;) Å grattis till milen, grymt bra jobbat! Jag saknar oxå PT-gruppen, massor! Vi får ta igen lite nästa vecka, jag har en överraskning till er på gång ;) /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2013-09-19 | 23:24:55
    Bloggadress: http://elinlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här: