Friskvårdskompaniet

Tester!

Kategori: Allmänt

Vilken eftermiddag!
Vi har kört 5 och 10-minuterstester.... superkul ;) Löpning, cykling, hopprep, dansmatta, rodd, armhävningar och boxning!  Vi har haft pulsklocka och använt borgskalan och sedan jämfört resultaten. Riktigt intressant! 
 
Sen kunde jag inte hålla mig... jag va bara tvungen testa GRIT strenght! Tufft, utmanande och svettigt! 
 
Sen ha jag massa bilder oxå... men de gick inte ladda upp :/
Nåväl, hoppas ni har det bra därhemma! Nu ska jag fortsätta plugga... har kört fast lite i alaktacida processer... ja, ni hör ju hur de låter ;) men de tar sig! Jag lär mig nya saker hela tiden! Hoppas verkligen någon av mina PT-kunder känner sig taggad på konditionsträning när jag kommer hem ;)
 
Vi hörs!
//Jossan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: