Friskvårdskompaniet

Hej tisdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Äntligen tisdag, ny dag - nya möjligheter!
Jag har känt mig lite hängig ihelgen så jag har vilat å vilat å vilat... sköööönt! Men nu känner jag mig pigg igen =) Laddar för core & spinning ikväll! Hoppas ni kommer även fast det är den där "hockeytävlingen" haha! Sista gången jag kör core 14 för nästa vecka drar vi igång me de nya *längtar*
 
BOOTCAMP börjar ju oxå nästa vecka! SKYNDA boka in er... kommer bli hur kul som helst tror jag!
 
Annars då... kortvecka, vi är lediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Härligt ;p
 
 
I fredags eftermiddag körde de här tuffa gänget 30min GRIT!
De såg riktigt jobbigt ut... själv va jag bara fotograf, haha!
 
Ha en grym tisdag allihopa!
//Jossan
 
 
 

Kommentarer

  • anna säger:

    vilken låt är det som spelas under 90 sekunders intervallerna i ditt spinningpass josse? :)

    Svar: Hej Anna! Det är Pakito - Living on a video! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-15 | 19:40:08

Kommentera inlägget här: