Friskvårdskompaniet

Våra mål - Dag 14, dag 15 & dag 16!

Kategori: Våra mål! VÅREN 2014!

Två veckor avklarade! SKÖNT! En tredjedel =)
HUR GÅR DET FÖR ER?
Är ni nöjda med er utmaning så här långt?
Eller gick ni ut för hårt?
Känns utmaningen för "lätt" eller känns det som ni tagit er vatten över huvudet?
Har det varit svårt att hålla i nu under påsken?
 
Nu har vi ändå kommit så pass långt in i utmaningen så vi hoppas verkligen att ni är mer på att fortsätta kämpa! Kanske tom lägga i en liten högre växel ;p
 
Förra veckan stegade jag ihop HELA 77 000 steg!!! De ni =)
 
Vecka 3.... NU KÖR VI!
//Jossan

Kommentarer

  • Zandra säger:

    För mig går det rätt bra. Jag kämpar på i gymmet, har blivit flera svängar dit och är imponerad över mig själv. Nöter lite chins, vilket går segt. Armgång går strålande. Det jag behöver skärpa till mig kring är ju löpningen, terräng. Har inte sprungit någonting alls faktiskt, men 8km hinderbana klarar man med lite adrenalin va? ;)

    Svar: Härligt Zandra! :) men nu får du faktiskt i läxa av mig att köra ett löppass den här veckan.... haha :) så kom igen nu, heja heja! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-22 | 16:22:39
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Linnea säger:

    Det rullar på! Är överlycklig över att jag kan springa utan att få ont i knäna, men det har resulterat i längre löpsträckor istället för intervaller vilket borde vara mer mitt fokus just nu. Med chinsen går det helt okej, har haft konstant träningsvärk på senaste tiden så jag har inte hunnit öka än men vi har ju några veckor kvar :D

    Svar: Härligt Linnea! Heja heja!!!! Å fortsätt nöt chins - det kommer ge resultat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-22 | 20:18:20
  • Frida L säger:

    Allt flöt på bra, egen tid träning kosten. Men så i går på väg från ladan när vi firade killarna gör jag illa knäet på vägen hem... Så nu är det tränings vila och försöka hålla modet och mottot upp. Samt att man inte behöver vila allt förlänge..

    Svar: Men åh... typiskt :/ håller tummarna att du snabbt är tillbaka på banan igen! Sköt om dig! /Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-22 | 21:11:39
  • Marie säger:

    Det går bara bra för mig, klarar nu 7 chins!! som var mitt mål om än dom inte är så snygga :) men jag får fortsätta nöta. Vara utan socker går också bra, men påsken var lite jobbig, godsaker överallt :)

    Svar: Men Marie!!! Härligt! De va ju de jag sa ;) nu är det bara fortsätta nöta! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-23 | 06:15:44
  • Ida säger:

    Det går faktiskt bättre än väntat! Planerar och kollar runt under veckan efter nåt gott att laga och på helgerna har vi gjort nåt nytt =) Både lyckat och mindre lyckade maträtter!
    Repklättringen går framåt, på Söndag blir det att fortsätta nötandet!

    Svar: Snyggt Ida ;) hojta till om du hittar nåt gott superrecept! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-23 | 06:56:54
    Bloggadress: http://idalundmark.shapemeup.se
  • Anonym säger:

    2:a veckan gick så där. Nån löprunda blev det i alla fall. Klarade 3.45 km utan att stanna av och gå. Började i måndags på löpskola med AIK friidrott. Mycket cket nyttigt lära sig. Fortsätter nöta armhävningar. Sämst har 7kampen gått. Får inte passen att stämma in. Men bara sätta fart

    Svar: Du är så duktig Jenny och jag är sååå imponerad av att du börjat en löpskola!! Keep up the good work! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-23 | 10:29:42
  • Julia säger:

    Allt som gick så bra första veckan och nu andra veckan drog jag på mig världens dunder förkyldning, ansträngande att gå i trappen (haha) Meeen detta stoppar inte mig från att peppa kommande veckor ännu mera och köra stenhårt direkt hostan och snuvan lagt sig! Roligt att se att det går så bra för alla andra också!=)

    Svar: Så frustrerande :/ hoppas du blir kry snabbt! Sköt om dig! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-23 | 14:01:51
  • Jenny Andersson säger:

    Måste också bara säga vad duktig du är jossan som fått ihop så många extra steg på en vecka. Otroligt

    Svar: Tack snälla Jenny! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-23 | 23:51:17

Kommentera inlägget här: