Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 5!

Kategori: Våra mål! VÅREN 2014!

Hej gänget!
Då är vi inne på DAG 5! Hoppas det fortfarande går bra för er!
Ni får mer än gärna lämna en kommentar med en liten uppdatering om vad ni har för er allt mest ;p
Själv är jag uppe i ca 36 000 steg.... resten hinner jag lätt med ihelgen!
 

Tänkte att ni kanske är sugna på att få veta vad ni har chans att vinn?!
(om ni fullföljer hela utmaningen förstås)
 
- 1st PT-timme
- 1st månads gratis träning
- 1st "hemlig påse"
- 1st "den stora styrketräningsboken"
 
 
 
 
LYCKA TILL!
//Jossan
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har just kommit in från 1 mils härlig promenad i de helt fantastiska vädret då slog mig tanken att jag ska lägga till en utmaning till att gå minst 2 mil/ vecka så nu bara 1 mil kvar som blir av på söndag ! ska boka in lite pass så jag kan bocka av lite på 7-kampen oxå. plankan jobbar jag på med varje dag! nu ska jag njuta av en god kopp kaffe utan kaka ute i solen. ha en trevlig helg alla kram ♥ camilla

    Svar: Men sååå härligt Camilla! Mycket peppande läsning! Då får vi hoppas på lika fint väder på söndag oxå! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-11 | 14:04:48
  • anna säger:

    norgonpromenaderna har funkat fint och på dagens bodypump-pass gjorde jag alla armhävningar på tå (!!) kanske inte helt godkända, men armhävningar var det och bättre ska dem bli!

    Svar: Härligt Anna! Du kommer garanterat känna dig starkare nästa gång det är dags för armhävningar! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-11 | 17:41:10
  • Jenny Andersson säger:

    Har averkat 1 pass på 7-kampen.
    Joggat 2 dagar i veckan,borde hinna med en tredje.Det är tanken i alla fall. Vet inte hur långt det blev första gången,men 24 min utan att stanna. 2 km andra gången.
    Sen blev jag glatt överraskad i måndags när jag skulle testa riktiga armhävningarna. Klarade 10 st. Inte så djupa men det ska jag jobba med nu i sex veckor. Försöker göra 10 varje dag. Blev bara 5 efter det hårda passet med dig jossan :)
    Ha en trevlig helg alla och lycka till

    Svar: Du är grym Jenny! Bra jobbat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-11 | 22:30:16
  • Maria Jonsson säger:

    Sprang för första gången på LÄNGE igår, och har även tragglat chins i veckan :-) trevlig helg!

    Svar: Snyggt Maria!!! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-11 | 22:57:31
  • Julia säger:

    I veckan har kroppen varit pigg och träningarna gått bra, försöker hitta ett bra upplägg för att kunna nå målet med triceps och biceps och tror jag hittat rätt nu! Klarat 5 riktiga "ödlan" så är på god väg! Har även bockat av 3till pass på 7kampen! Härlig vecka med andra ord! Trevlig helg på er!

    Svar: Vilken inspirerande läsning Julia! Grymt bra jobbat! Då är det bara att börja ladda för vecka nr 2! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-13 | 14:23:23
  • Anonym säger:

    Avverkat två väldigt lätta löp-pass men jag har löpt!! Kör lyktstolpe-princiten.

    Svar: Mycket bra! Härligt jobbat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-14 | 15:50:05
  • Instruktörs-Linda säger:

    Tre löppass a' 5km i lugnt tempo förra veckan. Egotid hann jag också med 😉

    Svar: Heja heja Linda! Snyggt jobbat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-14 | 16:53:52
  • Frida säger:

    Veckan gott ändå helt okej, svårt det här med egotid P ta det lungt, men är något man verkligen behöverd. Annars har det gått hur bra som helst :)

    Svar: Härligt Frida! Hoppas du hinner med mer egotid denna vecka! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-04-14 | 19:52:21

Kommentera inlägget här: