Friskvårdskompaniet

Gästblogg - Jonas

Kategori: Gästbloggning

Jag skulle vilja presentera mig för er som missat den fina presentationen som hänger vid receptionen. Jag heter Jonas men kallas för Munken.
Född och uppvuxen i staden Göteborg, som är nästan lika bra i hockey som Skellefteå. Flyttade till Skellefteå i början av sommaren och trivs jätte bra.
Jag har tidigare jobbat som flyttgubbe i 8år, men har länge vetat att det var PT jag ville jobba som. Så när min sambo längta hem till sitt Skellefteå (vilket jag nu förstår varför) så bestämde jag mig för att byta yrke och byta stad. Jag har inte ångrat mig en sekund.
Jag älskar träning och hälsa och vill gärna dela med mig av mina kunskaper. Jag har idrottat hela mitt liv och mest tid har jag lagt på fotbollen men jag har prövat
dem flesta idrotter. Nu är jag bara fokuserad på träningen i gymmet och är för tillfället sponsrad av Celsius, MM Sports & Body Science så har du frågor om
Celsius eller kosttillskott så fråga mig gärna. Och vill du ha hjälp att nå dina mål, sätta upp mål, bli mer hälsosam, starkare, större, mindre eller med något
annat som har med träning att göra kom bara fram och prata med mig (jag bits inte).

 

 


Ni kan följa mig eller kontakta mig via
Blogg: lillmunken.blogg.se

Hoppas vi ses snart, Ha det gött!

//Jonas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: