Friskvårdskompaniet

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Hej torsdag..... och hej snart fredag!
 
Som vanligt springer dagarna bara iväg =) men det är som härligt ändå! 
Det har dock varit lite stressigt i veckan.... jag har inte riktigt hängt med, men idag kändes det som att jag fick hyfsat koll på läget =) och som ni läst - imorgon åker vi till stockholm för THE NIKE BLAST 2014! Det kommer bli grymt - say no more!
 
Annars då... jo, det börjar va dags för en plan - ett mål - nåt att kämpa för -
TRÄNINGSÅRET 2014! Hela januari har gått och jag har som bara tuffat på!
Men jag har faktiskt ett mål..... Jag ska få ordning på min axel! Det ska gå... fick ju ordning på mitt knä för 2 år sedan så jag vet att det inte är omöjligt ;p
Åsså en sak till... jag ska träna det som jag tycker är kul!
 
 
Japp, så får det bli! =) Nån mer som satt mål?
....Tina t.ex....? Har du nån plan.....? Hihi =)
 
Trevlig kväll på er!
//Jossan
 
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    Målen för 2014 är satta för längesedan, men lite hemliga än :P Trist att träna varje dag om man inte har nåt mål alls...

    Svar: Härligt Ida! 👍 det låter spännande! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-02-02 | 20:12:26
    Bloggadress: http://idalundmark.shapemeup.se
  • Zandra säger:

    NU är jag inspirerad och vet vad mitt mål under detta år är. Jag måste ha någonting konkret, och detta är verkligen en utmaning!
    Efter några inspirationsklasser med handstående som inslag är detta utan tvekan mitt mål. Jag ska upp på händer, hur svårt kan det va liksom? Utan vägg och med grym kontroll ska jag bara fixa det.

    Svar: Härligt Zandra! Jag tror på dig =) Kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-02-03 | 19:14:01
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com

Kommentera inlägget här: