Friskvårdskompaniet

Smart tjej...

Kategori: Allmänt

Alltså... Hela dagen har jag gått och gnuggat mig i ögonen, försökt rätta till linserna, tagit ut dem, gnuggat dem, tagit ut dem igen osv... Men ändå har jag känt mig helt vindögd! Har typ inte ens kunnat läsa på datorn när jag stått just framför.
 
Detta tills bara för en liten stund sedan när jag inser att jag satt linserna i FEL ögon! Höger i vänster och vänster i höger..............
 
INTE okej!! :P
 
Hoppas ni får en härlig kväll! Denna tjej ska bara njuta av att hon ser rakt och tydligt resten av kvällen  ;)
 
Ses imorrn!
 
// Tina

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Haha... så söt 😊

    Svar: Eller smådum (A) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-07 | 22:41:27
  • Veronica säger:

    HAHA Men vad söt, kan tänka mig att du fick dig ett gott skratt när du insåg varför du kände dig vindögd :)

    Svar: OM jag fick!! // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-07 | 22:55:01
  • Agnes säger:

    Haha! Kul!

    Svar: Eller hur ;) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-09 | 08:04:12

Kommentera inlägget här: