Friskvårdskompaniet

Tillbakablick.....

Kategori: Allmänt

2013 var ett riktigt härligt träningsår.... jag har typ en miljon fina träningsminnen!
Roliga & tuffa pass, fantastiska & inspirerande instruktörskollegor, grymma & taggade deltagare.... 
 
Nån mer än jag som är taggad på vad år 2014 har att erbjuda...!?!?
 
The NIKE BLAST i stockholm!
 
ALLA mina 5 PT-grupper som jag körde!
 
Fredagsmys.... fys... med bästa gänget!
 
Release BODYCOMBAT!
 
Löpträning!
 
Cirkelträning ute på parkeringen! 
 
En dag på IKSU i Umeå!
 
Ett maratonpass!
 
GRIT med bästa gänget!
 
Min pulsutbildning i Stockholm!
 
SUPERSATURDAY i GLOBEN!
 
Insamlingskonventet till Barncancerfonden! Vilken fantastisk dag!
 
Crossfit i Piteå!
 
....bara för att nämna några =)
 
Har du nåt speciellt träningsminne från 2013?
//Jossan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Vilket härligt träningsår det var:) 2014 blir ännu mer kanon!

    Svar: Ja visst var det Julia! =) Nu får vi se till att 2014 blir minst lika bra! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-13 | 17:07:33
    Bloggadress: http://juliaajoo.blogg.se

Kommentera inlägget här: