Friskvårdskompaniet

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Vilken härlig vecka jag haft hittills =) Hoppas ni oxå haft det!
Massor av PT-träning.... vi kör verkligen på hårt nu! Det är SÅÅ kul, mina kunder är grymma, på alla sätt å vis! 
Massor av gruppträningpass... jag känner av de nya corepasset, speciellt i sidan! Jag körde igenom passet idag igen... och jag gillar det verkligen mer och mer!
Dessutom känns mitt nya cykelpass toppen, jag tror inte jag ska ändra upplägget nåt....
Combaten i onsdags var grym, det är den ALLTID!
Å sist men inte minst, tabatan idag... vilket gäng.... mitt "torsdagstabatagäng" ;p dom gör mig aldrig besvikna!
Massor av.... ja, jag har faktiskt inte hunnit så mycket mer än så!
 
Annars då.... jag längtar tills imorgon.... en av veckans alla höjdpunkter!
Morgonfrukostmöte med mina allra bästa!
 
Sen har jag klurat på de där med "MINA MÅL - träningsår - 2014".... men jag har nog inte riktigt tänkt färdigt ännu!
 
 
 
 
Nästa helg drar jag å Tina iväg till huvudstaden!
Det kommer, helt garanterat, bli en MAGISK helg =)
Sen väntar MEDLEMSFESTEN... =)
 
(å sen.... ja, då väntar ett riktigt annorlunda & spännande äventyr för mig ;p hihi!)
Med de så tänkte jag önska er en trevlig kväll!
Vi ses!
//Jossan
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: