Friskvårdskompaniet

Utmaning 2014?

Kategori: Träning

 
 
 
HUR SER DITT TRÄNINGSÅR-2014 UT?
 
Vi är lite nyfika... =)
 
Har du satt något mål för 2014?
Generellt eller specifikt?
Ska du delta i nåt lopp eller någon tävling?
Vill du kunna göra 10-50 eller 100 armhävningar i rad?
Bli starkare?
Kunna göra chins eller dips?
Finslipa någon teknik?
Bättre kondition?
Ändra kosten?
Eller kanske bara träna för att du tycker det är kul och för att du mår bra av det?
 
Ja, det kan vara vad som helst!
 
Vi tror på att utmaningar... Uppsatta "mål" är extremt motiverande!
 
Vi kan väl dela med oss och på så sätt inspirera varandra!
Sen är det bara att börja jobba för att 2014 ska bli det BÄSTA träningsåret hittills!
 
Fundera under veckan!
 
//Tina & Jossan
 
 
 

Kommentarer

  • InstruktörLinda säger:

    Jag ska springa the Toughest Race i Umeå i maj samt springa en halvmara. Eventuellt i Sthlm.

    WOOHOO, nu blev det så väldigt officiellt. Nu måste jag alltså klara det också.

    Svar: WOW Linda! 👍 så himla kul! Nu blev jag impad!! Ska hålla alla tummar jag kan! Kör hårt nu 😉 //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-20 | 14:11:08
  • Katarina säger:

    Kontinuitet är ledordet för mitt mål. Att träningen ska vara en så naturlig del av vardagen som möjligt. Därför satsar jag på 300 träningspass under 2014. I övrigt väntar Toughest i Umeå i maj. Och förhoppningsvis något fler mer renodlat löplopp. Jag ska fortsätta utmana mig själv vad det gäller styrketräningen; nöta teknik och förhoppningsvis bli starkare. En träningsresa blir det också!

    Svar: Men så härligt det låter Katarina! 300st träningspass låter kanon! Å loppet i umeå - vilken utmaning! Heja heja! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-01-20 | 19:49:48

Kommentera inlägget här: