Friskvårdskompaniet

Gamla godingar

Kategori: Allmänt

Satt och bläddrade lite i arkivet och hittade massa fina bilder på några instruktörer som INTE är tagna igår...;)
 
Innan Therese var instruktör hos oss var hon en flitig besökare och lyckades fångas på bild på vår fotodag  =)
 
 
Fina Irene för mååånga år sedan =)
 
Linda gravid för första gången tror jag!
 
 
Bruna och fräscha brudar på nyintagna Bodypump!
 
Härliga Anki innan frisyrbyte =)
 
Jätten och två minisar haha =)
 
Blonda bruttor en härlig sommarkväll utanför gula huset =)
 
Bjuder på den sista haha =) 6 år sedan - tänk vad tiden går fort!!
 
// Tina
 
 

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Haha vilka fantastiska bilder du hittat och vilken sjuk hållning jag hade på kortet 😖😊

    Svar: Du dansade ju Therese, då får man svänga på höfterna och axlarna ;) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-03-21 | 13:17:59
  • Jossan säger:

    Therese, du körde ju Zumba där =)

    Svar: Precis - inte korrekta raka hållnings-grit inte ;) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-03-22 | 13:46:51
  • Linda Olsson säger:

    Ha ha! Det var nog andra graviditeten det där :) jag vill minnas att jag hade kort hår då!

    Svar: Jag trodde det vra första, första var ju en pump-bebis, andra en combat-bebis och tredje en stepp-bebis eller hur var det??? ;) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-03-26 | 13:33:52
  • Linda säger:

    Det har du iof rätt i 😘 ha ha ha! Men det är Melkerbus i magen.


    Svar: =))) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-03-26 | 21:29:47

Kommentera inlägget här: