Friskvårdskompaniet

Hej tisdag =)

Kategori: Allmänt

Vilken strålande morgon! Gissar att min bloggkompanjon är ute på en morgonpromiss kanske....? ;)
 

I veckan går jag in för en LÅNGVECKA. Har jobbhelg till helgen, och jämfört med alla röda dagar tidigare kommer denna vecka kännas jaa - LÅNG! Men det känns helt okej, rivstartade veckan igår måndag med några grymt härliga gruppass - så jag har en känsla av att denna vecka kommer bli G R E A T =))
 
Till något helt annat - kolla på detta äpple!?
 
 
Det är helt seriöst lika stort som mitt huvud. Ica morön tyckte vi skulle ha stooora frukter i veckan!
Finns till försäljning i receptionen - endast 5 kr - först till kvarn ;)
 
Hoppas ni får en fin tisdag gott folk!
 

=)
 
// Tina
 

Kommentarer

  • Agnes säger:

    Haha - ett familjeäpple!? Solen skiner även i Umeå idag. Ha en bra dag Tina!

    Svar: Johoo! det kan man lugnt säga =) Tack Agnes! =) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-06 | 08:11:13
  • Jossan säger:

    Klart att jag var! 6734 steg! :)

    Svar: Tänkte väl det ;) // Tina
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-06 | 08:41:30

Kommentera inlägget här: