Friskvårdskompaniet

UTMANINGEN!

Kategori: Våra mål! VÅREN 2014!

 
 
6 veckor.... 42 dagar!
Utmaningen är nu avklarad!
GRYMT bra jobbat allihopa!

Nu önskar vi såklart en utvärdering =) ska bli sååååå spännande att höra hur det gått för er!
 
- Är du nöjd med din prestation?
- Har utmaningen gett några resultat?
- Gick det som du förväntat dig?
- Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
- Än du glad över att du antog utmaningen?
 
 
Tusen TACK alla ni för att ni ville vara med! Det är så mycket roligare om man är fler... det blir som så mycket lättare att hålla motivationen uppe!
 
//Tina & Jossan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är mer nöjd med föra året än detta. Men jag är glad att jag kämpat på tråtts knäskada större delen av tiden..
    Om utmaningen jätte mig nå resultat kan jag inte riktigt avtar på.
    Nej hade inte förväntat mig en knäskada som skulle på verka det hela så mycket.
    Från början vara det lätt att hålla den upp men blev det svårare.. Men när man visste det var fler som kämpade blev det lättare:)
    Jag är glad att jag antog utmaningen, och jag kommer starta en ny 6 veckors utmaning nästa vecka :)

    2014-05-19 | 17:31:09
  • Lisa säger:

    - Är du nöjd med din prestation?
    - Har utmaningen gett några resultat?
    - Gick det som du förväntat dig?
    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    - Än du glad över att du antog utmaningen?

    Jag är lagomt nöjd med min prestation, jag kunde absolut ha gett mer. Men utmaningen har absolut gett resultat. Jag har pyssla in passen mer i min vardag, lättare för att neka till sötsaker och istället välja lite nyttigare men goda alternativ. Dock har detta varit den svåraste delen i min utmaning. Armhävningar har gått sådär, men ändå fler än när jag började :)

    När solen och värmen kommer fram i samband med denna utmaning så var det extra svårt att hålla motivationen uppe då man hellre tog en glass ute i solen än att äta något annat ;) Men det underlättade absolut att ha bloggen och att min gamla träningskompis återvänt till Skellefteå för en kortare period! Jag är väldigt nöjd att jag var med och nu hoppas jag kunna hålla uppe detta under sommaren också! :) Tack till allt peppande!

    2014-05-19 | 18:18:31
  • anna säger:

    - Är du nöjd med din prestation?
    jag fixade det, så ja det får jag väl lov att säga att jag är :)
    - Har utmaningen gett några resultat?
    japp, armhävningar på tå är inte längre ett jätteproblem. kanske inte felfria teknikmässigt, men på tå är dom iallafall!
    - Gick det som du förväntat dig?
    bättre än förväntat då jag tänkte att morgonpromenadet blir tungt. det är inte alltid så peppande innan man tagit sig ut och man är trött, men när man väl är ute har det kännts bra. och skönt.
    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    det har gått fint och har det gått trögt så stänger man bara av och kör på, med envishet kommer man långt har jag insett.
    - Än du glad över att du antog utmaningen?
    ja :)

    2014-05-19 | 21:02:51
  • Jenny Andersson säger:

    Känner mig nöjd.
    Avslutat 7-kampen idag så då var den klar. Armhävningarna har gått framåt. Och att jag överhuvudtaget orkar jogga är jag mest förvånad över. Ca 3km i alla fall. Så bara fortsätta. Tycker det var kul med denna utmaning.

    2014-05-19 | 22:30:59
  • Linda O säger:

    Det har gått bra! Jag har verkligen kommit igång med löpningen och jag har försökt att ge mig själv egentid och göra saker som jag mår bra av.

    Tyvärr fick jag problem med en menisk i vänster knä som satte stopp på mitt mål på 15km. Jag fick hjälp med den och nu känns den bra. Innan jag fick ont så sprang jag 12,5 utan problem, så jag har det i mig även om jag inte hann nå målet under dessa veckor.

    Jag genomförde Toughest Race i lördags och det gick bra! Jag hoppas på en repris så att jag kan utmana mig själv ytterligare och pressa mig själv lite hårdare. Nu tog jag det ganska lugnt.

    Mera utmaningar, tjejer!

    Kram, L

    2014-05-20 | 09:29:26
  • Linnea säger:

    - Är du nöjd med din prestation?
    Jag är både nöjd och inte nöjd. Jag kunde ha lagt ner lite mer själ i det hela, men skolan tog sin beskärda tid och kroppen kändes allmänt trött. Samtidigt är jag nöjd över att jag vilat mer än jag brukar göra - och det uppskattades av lilla kroppen.

    - Har utmaningen gett några resultat?
    Inga jättetydliga, men jag har hittat tillbaka till löpningen och är överlycklig över att mina knän äntligen fungerar - så det kommer definitivt att bli mer löpning framöver!

    - Gick det som du förväntat dig?
    Ja, det kan man väl säga. Jag hade hoppats på mer träningslust och bättre väder men det får bli framöver :)

    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    Det har varit väldigt svårt då kroppen och knoppen känts tung. Men såna signaler ska man också ta till sig.

    - Än du glad över att du antog utmaningen?
    Ja, det är jag. Jag har kommit fram till vad jag vill bli bättre på och vad jag ska satsa på i sommar när jag kommer hem till FVK :D

    2014-05-20 | 15:24:46
  • Zandra säger:

    - Är du nöjd med din prestation?
    Jag hatar att säga att jag inte är nöjd, allt handlar väl om förutsättningar? Efter förutsättningarna är jag nöjd, men har haft sjukt mycket att göra med examensarbete osv. Är inte den som skyller på att det inte finns tid för träning... Det har funnits tid, men den har gått åt till instruktörstid. Jag vet att jag hade kunnat göra mer, men jag genomförde toughest, och det var målet!
    - Har utmaningen gett några resultat?
    PBat i chins och fått se vad jag klarar mentalt.
    - Gick det som du förväntat dig?
    Nej, hade önskat att jag hade mer tid.
    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    Alltid bra med ett mål i sikte, som sagt hade jag haft mer tid hade motivation inte varit ett problem alls,
    - Än du glad över att du antog utmaningen?
    ABSOLUT!

    2014-05-20 | 18:21:24
    Bloggadress: http://zanalysis.wordpress.com
  • Ida säger:

    - Är du nöjd med din prestation?
    Ja jag känner mig nöjd, klarade båda målen men har fått kämpa hårt för det !

    - Har utmaningen gett några resultat?
    Det har den, det absolut bästa resultatet är hemma i köket. Har testat mycket nytt, både lyckade och mindre lyckade måltider.

    - Gick det som du förväntat dig?
    Att klättra i rep (som var det svåraste att klara av) gick över förväntan.. för 6 veckor sedan tog jag mig inte en mm, och förra helgen under mitt stora "slut test" tog jag mig 5m utan problem.

    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    Det har gått lite upp och ner

    - Än du glad över att du antog utmaningen?
    absolut, utmaningar är alltid kul =)

    2014-05-20 | 20:31:08
    Bloggadress: http://idalundmark.shapemeup.se
  • Marie säger:

    Är du nöjd med din prestation?
    Jag känner mig jättenöjd! Klarade båda målen.
    - Har utmaningen gett några resultat?
    Absolut! Har blivit betydligt starkare i chinsen och något kilo har också försvunnit då jag inte ätit sötsaker.
    - Gick det som du förväntat dig?
    Det gick bättre än förväntat, lyckades med fler chins än jag satt upp som mål.
    - Har det varit lätt/svårt att hålla motivationen uppe?
    Det har gått lite upp och ner, ibland var det ganska tungt, speciellt jobbigt kring påsk då det var godsaker överallt.
    - Än du glad över att du antog utmaningen?
    Självklart! Är gärna med nästa gång med fler mål :)

    2014-05-22 | 06:12:58

Kommentera inlägget här: